♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Camilla - 21 februari 2009 16:57

Askungen är nu 75 år gammal, hon har levt ett lyckligt liv med prinsen som nu är död
sedan många år.

 Hon sitter i sin gungstol med sin hankatt Bob i knät, när hennes goda fe plötsligt uppenbarar sej framför henne.
- Goda fen vad gör du här efter alla dessa år, frågar Askungen.
- Jag vet att du har haft ett bra liv och jag kommer därför att ge dej tre önskningar sa den goda fen.
Askungen tänker ett tag och så säger hon:
- Jag vill vara rikare än vad jag någonsin kunde drömma om. Och vips så sitter hon i en
gungstol at rent guld.

 Bob han hoppar till och blir lite rädd.

- Nu har du två önskningar kvar säger den goda fen.
- Jag önskar att jag vore en ung flicka igen säger Askungen. Och vips så känner hon hur
hennes livskraft kommer tillbaka igen och hennes lust som har legat orörd i många år sköljer
över henne.
- Nu har du en önskan kvar säger den goda fen.

Askungen tittar på den nu förskräckta katten och säger:
- Kan du förvandla honom till en ung snygg man?
Och vips så uppenbarar sej den mest underbara man hon någon sin har sett, han är så vacker att fåglarna ramlar ur skyn.


- Jag önskar dej lycka till med ditt nya liv säger den goda fen och försvinner i en blixt.

Askungen och Bob tittar på varandra, sedan går han fram till henne och lyfter henne med
sina muskulösa armar ur gungstolen, han tittar henne djupt i ögonen och blåser lite lätt i
hennes hår.

 Sedan lutar han sej fram emot henne och viskar i hennes öra "Nu ångrar du dej nog att du kastrerade mej"....

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards