♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Camilla - 24 februari 2009 21:54

Nu är det läggdags!

I morrn åker jag och alla grabbsen till mormor för lite mys!!!



Av Camilla - 24 februari 2009 16:22

Efter att ha städat så drog jag till med lite kakbak. Fick ett nytt recept av en arbetskollega.

Mumsiga kakor.Lite sega i konstistensen å söta som sjutton.

 Inget för den hälsosamme :)


Vi börjar


Så här blev det


Eddie gav kakorna högst betyg


Tokstollen.


Här kommer receptet om ni vill ha :) Mycket enkla att göra. Precis som det ska vara!

Av Camilla - 24 februari 2009 10:01

Jag tror tamejfan jag blir stollig!!!! Hur ska en normal Svensson någonsin få pengar över till nåt annat än räkningar och mat???

Den här månaden får jag en ganska skaplig lön. Mycke ob-tillägg. Va härligt ...då ska jag shoppa lite nya kläder till mig och kidsen.

Jomen säääääkert!!! Slog ihop räkningarna för denna månad och de va ingen liten räkningshög! Bara stora belopp som ska betalas. Gaaaah!!! Ja där gick den fina lönen. Ska man verkligen HA så mycket räkningar? Jaa tydligen, av alla dom som vi fått så finns det ingen "onödig" räkning!

Man måste ju ha ....dagis,vatten o avlopp,ström,bil,försäkringar mm mm!!

Herregud vad det är dyrt att leva!!

Som pricken över i då så var jag på tandläkarkontroll idag. 540 riksdaler!!!!

Som inte det var nog så har jag en trasig visdomstand som måste dras ur. Detta till det facila priset av 1300 kr!!!

Ge mig styrka säger jag!!!

Jag HATAR att vara utan pengar jämnt och ständigt.

Nej fy sjutton...här blir det varkan laptop eller annat det är då ett som är säkert!!

Spara vad är det?? Hur sparar man när det aldrig blir nåt över?


Ja man ska väl inte klaga så förbannat heller. Jag har ju tak över huvet..friska barn,en underbar sambo samt en härlig hund!

Det finns dom som har det värre. I know!

Men ibland blir jag bara så trött på all tråkiga utgifter!!!! USCH!!!


Det ordnade sig med tv oxå. Vi snodde äldsta sonens :D.

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards