♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under februari 2009

Av Camilla - 3 februari 2009 15:43

...nervös faktiskt. I höstas blev jag uppsatt på en väntelista. Har ett navelbråck som måste opereras. *ajaj*.

Väntetiden var ca 10 månader!!

I dag fick jag brev från Mora lasarett att jag är välkommen till kirurgi mottagningen redan den 17 februari!! Hoppsan hejsan!

Ja det blir ju ingen op där och då men iaf. Jag kan ju tala om att jag vill ha den gjort ASAP (as soon as possible ;)

Det gör rejält ont detta bråckelände emellan åt. Usch lite läskigt oxå.

Läste nånstans att konvalecenstiden var upp till sex veckor efter bråckop.

Ujejuj!!Ajejjaj! Ja det blir nog bra. Skönt att få det gjort när jag dragit mig för det så jäkla länge!


Nu ska jag titta till min  potatisgratäng.


Ps på Torsdag blir det date med Lotta och tjejerna. Kanske Molle och Frippusen oxå.

Ska komma ihåg att inte bli alltför bländad av Lottas nya rosa laptop

*svårt det blir svårt*


Hej på en sväng..... potatisgratäng ;o)

Av Camilla - 3 februari 2009 09:02

Här är vårt place



....sett från älven



Här går vi på den plogade älven


Lite läskiga områden....


Kunglig tall


ÄCKLIGT...här har nån lagt en......


Ärä den här som har lagt en kabel :o)?


Wiieee

Av Camilla - 3 februari 2009 07:37

Har sovit jätte dåligt i natt och huvudet känns som ett stort luddigt fluff! Sviter efter att ha jobbat fem nätter skulle jag tro.

Har ju egentligen data kurs på tisdagar. Idag orkar jag inte :(.

Ganska stupid av mig att lägga kursen på tisdagar. Det tar ju några dagar att återhämta sig när man jobbat långveckan.

Men jag får ju ta det i min egen takt så det är inte nån panik med att jag måste dit. Skönt!


När (läs om) hjärnan klarnar ska jag istället ta och fila lite på lydnaden. Körde lite snabbt igår och Bentley kändes väldigt taggad. Kul när han är på hugget utan att vara alltför "pratig".  Det ger ju betygsavdrag om han "pratar " på tävling. 

Lite trixit att få "drag utan prat" men vi försöker att hitta en bra balans där :)

Nu ska jag skjutsa grabbsen till skolan.


Hej hopp,kaffekopp!!



Av Camilla - 2 februari 2009 14:27

Fick nästan en köldchock  när jag kom ut ifrån jobbet i morse. -18!!!!!!

Shiiiiiiiit. Å nu, när jag nyss har vaknat då står det på -7.

Jaja tur att kylan är snabbt övergående.

Nu är jag på lediga sidan igen. Hurra va skönt.

Nu måste jag få till några träningspass innan helgen. Två tävlingar står ju för dörren då :)

*börjar bli lite pirrig nu*


Tänk att februari månad är här. Äntä härle? Börjar bli dags att se ut vilka frön man ska peta ner i jorden. Finns ju så mycket att välja på.

Brukar handla ifrån Fröer. Dom har en hel del.

Tar gärna emot andra tips om ställen som säljer frön ;)


Nu måste jag ta en kupp kaffe å en macka!


Vi ses till kvällen!!!


Tänk er en skål sånna här....med vispad grädde.....en varm sommardag.

Sitta ute på verandan.....höra fågelsång....ta ett dopp i älven........



Av Camilla - 1 februari 2009 17:27

Vi har blivit utmanade av Lotta. Och det bestod av en liten bildutmaning. Man skulle gå till den 6:e mappen och välja den 6:e bilden och publicera den på bloggen samt skriva lite grann om den.Sedan skulle man utmana 6  personer till att göra samma sak.

Här är min "utmaningsbild"

Från julen -06. Hemma hos farmor och farfar. Extra härlig är att alla tre grabbsen är med på samma bild. Händer inte så ofta nuför tiden :)

Vi firar alltid julaftons em hos Andreas föräldrar. Lika trevligt varje år!!!

De jag utmanar är alla i min länklista.

Så snälla ni som vill ta åt er utmaningen, gör gärna det :) Och tala om ifall ni gör det.


Klockan rusar så fort, måste göra mig iordning inför sista jobbnatten. Trööööööööött är jag!!!


Är in och hälsar på er fast jag hinner inte lämna kommentar hos alla.

Det tar ju som bekant lite tid att läsa igenom alla bloggar + lämna kommentarer. Till vackan är jag ledig då blir det nya friska tag ;)


Hej hej!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards