♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Camilla - 2 mars 2009 09:52

Resultatet av den förra ser ni i inlägget under.

Har lagt in en ny och frågan är :hur hittade ni till min blogg?  Lämna gärna en kommenter om ni röstar :D


Hej hopp!!!

Av Camilla - 2 mars 2009 09:36

Skolorna börjar och jag har hämtat mig från lördagens fest :D

Känner ni att våren börjar närma sig? Ja om man bortser från det ymmniga snöfallet då :p

men ljuset är på ingång. Det härliga livgivande ljuset!!! Ujjj va underbart. Ljusa morgnar och allt längra kvällar.

Är inne och besöker en massa frösidor. Kors va mycket det finns att välja på. Risken är stor att det blir föööör mycket avv allt.

Men då får jag väl ordna plantförsäljning här i sommar. Vi bor ju bra till så det är bara att fixa en stor skylt ute vid vägen. Kåmm å schööööp!!!!

Petunior blir det massor av,lite luktärt,tagetes,krasse och flitig lisa.

En klematis vill jag oxå ha slingrandes efter väggen.

Solrosfrön till barnen är oxå beställt. Tog en gigantisk sort som kan bli upp till 4 meter hög!!!  Sen tog jag några mindre sorter oxå.

Åhhh läääängtar tills det är dags att börja härda alla plantor!!!!

Känner ni hur det kliar i fröfingrarna?

Hos några av er iallafall.  Här kommer resultatet av omröstningen.

Ganska jämna  staplar denna gång.


Brukar du plantera blomfrön på våren?

JA ,massor!    19 %

Nån fröpåse blir det allt    31 %

Nope!    20.7 %

Varför sätta frön när man kan köpa färdiga plantor?    29.3 %


Totalt har 58 personer röstat.

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards