♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Camilla - 7 mars 2009 08:32

Filip brukar smyga in till pappa och lägga sig i min säng när jag är på jobbet.

Men bara ibland, för pappa snarkar så hårt så han brukar inte vilja sova där.

Igår morse frågade pappa om han inte hade snarkat nåt.

"Jag har då inte hört nåt" Sa Fille "min öron har oxå sovit......"

Hihi ja om man ändå kunde få öronen att sova :)  Så mycket snarkiningar man skulle slippa :P



Trevlig Lördag på er!!!

Har ni nåt på schemat idag? 

Vi tar dagen som den kommer :)


Ha det gött!!!


Ps pga en ond rygg och värkande armar så blir det inte så mycket blogg eller bloggläsande hos er :(

Jag sa käckt till Frippes matte förut att"du ska inte ha dåligt samvete för att du inte hinner besöka oss allihop"

Nu sitter jag här med dåligt samvete själv för att jag inte är in till er....men det kommer bättre tider å då är jag tillbaka på 100 %

Vi ses!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards