♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Camilla - 12 mars 2009 20:39

....så här underbart igen

 Härliga underbara Närsjö strand!!!!

bentley längtar nog oxå....



huuuur ska vi bli av med all denna snö. *suck* Det går ju alldeles för saaaakta!!!

Av Camilla - 12 mars 2009 07:24

Solen flödade in i huset på morgonen. Fåglarna sjöng högt och glatt.

"Va i allsindar ärä som händer" sa jag till sambon. "Hör va trevligt ,nudu är våren på ingång"

"Uhuum" mumlar han. "Har du kollat graderna ute?"

Skyndar mig mot termometern. " Vaaaaa??? Va ihela friden,är det 7 grader varmt?" utbrister jag glatt och förvånat.

"Men herregud" hör jag sambon fnysa. I samma ögonblick når jag fram till den digitala termometern och ser HELA visnings skärmen....även den första siffran som skymdes bakom gardinen när jag kollade först.

MINUS 17 GRADER!!!!!

Shiiiiiit snacka om att bli grundlurad. Rackarns, jag som i en millisekund såg mig sittandes på verandan i varma solen idag.  Fnys!!!


Nä ,jag lägger mig nog under täcket och fortsätter mitt hostande. Urk!!!!

*drömmer om våren istället*


 


 


 


Bilderna är lånade från nätet.

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards