♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Camilla - 22 mars 2009 13:47

Jamen herregud!!!! Va skulle jag dit och göra?? Nu blev det ju bättre allting. Verkligen!!!

 Nu är jag heeelt och hållet valpsjuuuuk!!!!

Men alltså, hur kan man som valpköpare välja ut EN valp? Alla har ju olika egenskaper? Å söta så det förslår!!

Jag har fullt upp med att välja ut vilka kort jag ska lägga in här :D

ja ni vänner,jag låter bilderna tala för sig själva.

Men jag tycker väl att jag ser ganska nöjd ut där i valphagen :D *LOVE*

Av Camilla - 22 mars 2009 08:14

.....fixar dag på klubben. Tänkte åka dit en vända och fixa lite.

Men innan jag landar där så ska jag till Kennelmamma och snosa lite på alla sötnosarna som ni sett i ett tidigare inlägg. *längtar*

Bör jag ta med mig kameran tycker ni :D

Helgen har för övrig varit lung och fin. Var ute och påtade igår när solen glimtade fram-. Jösses vad varmt det blir på en gång och lika kallt blir det när solen drar sig tillbaka. Blåser isvindar emellanåt :(


Jahapp då ska jag fixa frulle ,är sä rackarns kaffesugen nu.


By the way såg ni på Robinson igår? Tittade lite i början och jag kan säga att jag inte var ett dugg avundsjuk på deltagarna. Fy f-n vilket äckligt sumpträsk att bo i!!!! Jag hade inte stått ut en halv dag ens,så det så!


Ha en fin söndag. Det ska jag iaf....valpgos väntar.......:D

Ja visst ja en till tand har trillat ur. Nu får det väl räcka för ett tag :)

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards