♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

God söndag mina vänner!!! Idag så är det....

Av Camilla - 22 mars 2009 08:14

.....fixar dag på klubben. Tänkte åka dit en vända och fixa lite.

Men innan jag landar där så ska jag till Kennelmamma och snosa lite på alla sötnosarna som ni sett i ett tidigare inlägg. *längtar*

Bör jag ta med mig kameran tycker ni :D

Helgen har för övrig varit lung och fin. Var ute och påtade igår när solen glimtade fram-. Jösses vad varmt det blir på en gång och lika kallt blir det när solen drar sig tillbaka. Blåser isvindar emellanåt :(


Jahapp då ska jag fixa frulle ,är sä rackarns kaffesugen nu.


By the way såg ni på Robinson igår? Tittade lite i början och jag kan säga att jag inte var ett dugg avundsjuk på deltagarna. Fy f-n vilket äckligt sumpträsk att bo i!!!! Jag hade inte stått ut en halv dag ens,så det så!


Ha en fin söndag. Det ska jag iaf....valpgos väntar.......:D

Ja visst ja en till tand har trillat ur. Nu får det väl räcka för ett tag :)

 
 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

22 mars 2009 08:26

hihi..sööt glugg!KLART du måste ta med kameran..och en valp;)å så gosisnosigt!ha en fin söndag då:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

22 mars 2009 08:37

Haha, Michelle tappade 4 uppe och 4 nere i samma omgång! Hon såg väldigt lustig ut! Ett enda stort hål!
MEN hon kunde vissla då! Det kan hon inte nu! Fniss.

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Eva me resten av flocken :0)

Eva me resten av flocken :0)

22 mars 2009 09:41

ååååååå lyllos dej :0) fast..... ja vet vilket jobb de ligger framför ;0)
Klart du måst ha kameran mé
Ha en kanonsönda

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

22 mars 2009 09:51

Ha en skön söndag och ta med dig kameran!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

22 mars 2009 12:38

Jag hade inte heller stått ut i sumpträsket! Bara tanken på alla djur som krälar omkring där... *RYSER*

http://agneta.bloggagratis.se

 
Elisabeth och Sacco

Elisabeth och Sacco

22 mars 2009 13:47

En?? Jag skulle vilja ha allihopa!! Jag beundrar ditt mod att åka dit och bara titta. Det är ju förenat med en stor, stor varningsskylt:) "Risk för att du får med dig en hem":)

http://www.bjorkmannarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards