♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under mars 2009

Av Camilla - 18 mars 2009 09:31

så sätter jag mig i solen en stund.....

Av Camilla - 17 mars 2009 21:37

Min operation är inställd pga en jävla dum, irriterande och jädrans ihållande HOSTA!!!

Gaaaah va retsamt! Nu blir det nog ingen op före sommaren ändå. Trist trist.

Ja det är bara att vänta på en ny kallelse......


Killikillikill i halsen. Hooooooost!

Av Camilla - 17 mars 2009 21:25

Men igår hade vi date men Kennelmamma och en av hennes snygga tikar. Kameran låg tyvärr kvar hemma.

Idag var vi en samling på tre pers som slöt upp för lite lydnadsträning.

Måste ju komma iform inför tävlingen.


Lite bus mellan varven bjöd vi på idag


Bentley dansar med rottistiken Hoshi.


Å här sitter dom visst ihop.



Luktar du på min....



Så luktar jag på din.


Jeanettes fina dobberkille (som jag inte kan minnas namnet på)


En mycket trevlig tränings stund i strålande solsken!

I morgon hoppas vi göra om tränings proceduren men då blir det med ett annat par.  Nämligen Herr och fru Löfgren....Äntligen ska vi träffas igen  Det har ju gått troll i våra tidigare försök men nu var det väl 17 om det inte skulle klaffa!!

Antar att det kommer en liten uppdatering om det i morrn.

Nu ropar sängen!


Natti blöggers!!!!


Av Camilla - 17 mars 2009 13:05

Kul att fota vatten droppar....dom kan bli till ...jaa...vadsomhelst

Av Camilla - 17 mars 2009 08:59

ÄNTLIGEN!!!!

Dripp dropp. Underbart ljud. Kviddevitt kviddevitt. Ohhh va lovely!

 

 


 

 

Men titta...det knoppas oxå :)

Av Camilla - 16 mars 2009 19:53

Shit man!!!!! Måste fixa biljetter,enda spelningen i Sverige tydligen!

Å den spelningen är hääääär bara några mil bort!!!

Leta fram spandex byxorna Lotta för nu kommer det rockers från Björbo i juli :D

Come on feel the noise!!!! Kennelmamma...hör du mig!!!! Har du bokat biljett...... :p

Av Camilla - 16 mars 2009 08:06

Gu vilken härlig söndag!!! Vi bara gick omkring och log hela dan!!

Eddie tyckte det var dags att plocka fram cykeln!!!


Så här såg himlen ut hela dan igår. Lovely!!!!!


Fika på altanen var ju solklart :D . Där var det 16 grader varmt!!!!! Vi njööööhööööt!!!


Bentley sträcker ut i sin fulla längd


Här är en maskerad kille


Å en till


Det var väldans rökigt i ishallen på lördagskvällen. *host host*

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards