♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Långledig.Påsk och födelsedagar!

Av Camilla - 6 april 2009 14:52

Yeaj!!!!

Jag är långledig!!!! Solen skiner för fullt!! Påsken närmar sig!  *njuter*


I morrn blir det massage igen. Skööönt.

Onsdag ska vi till Blg....sambon har tänkt köpa mig en födelsedags present och han vill att jag ska vara med och välja. Jag har nämligen önskat mig en sak som jag gärna vill ha :)

På torsdag kommer mamma med sambo och vovve hit. Har tänkt grilla och äta goood tårta. Hon skulle fixa blåbärstårta från Romme bageri. *dregglar*

Långfredag är det inget planerat.

På påskaftonen fyller jag år!!! Kennelmamma och jag fyller på samma dag så vi tänkte fira med att köra fram och tillbaka på kvast skaften :)

På påskdagen fyller självaste MR Bentley tre år!! Hur ska vi fira det tro :)


Ja ni ser ju att jag kommer att ha alldeles fullt upp framöver. Få se om det blir nån tid över till bloggning.

Men det ska det väl bli....: D


Ha en härlig dag! Nu  väntar "frukost" på verandan!

Höjt!!

 
 
VildaoPebbels

VildaoPebbels

6 april 2009 16:00

Jag är också långledig.....jihaaaa!

http://hundtraningen.blogspot.com'

 
'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

6 april 2009 16:23

å grattis i förskott då..till både dig o Bentley:)jag jobbar dygn idag o även på Lördag..men resten av veckan e jag ledig. hoppas att det underbara vädret håller i sig:)...hmmmfår jag gissa på...en laptop...eller???spännande å se vad du väljer ut :)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Frippe & Cash

Frippe & Cash

6 april 2009 17:07

Grattis till dig och Bentley i förskott då! Själv så fyllde jag på sälvast 1:a April *ASG*
Jag blir lång ledig till helgen, kliver av på fredag morgon, ledig till onsdag morgon.
Romme bagarn har goda tårtor, vi köpte våran bröllops tårta därifrån.
Många grattis kramar från oss...

http://frippe.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

6 april 2009 18:42

Fullt upp med trevligheter!
Själv jobbar jag två dagar till sen är jag långledig också!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

6 april 2009 19:08

GRATTIS i förskott till er båda ifall jag glömmer på rätta dagarna!
Här är det också fullt med födelsedagar i april
Matte, mattes mamma, mattes bror, mattes yngsta valp, matte och så föds det snart en människovalp till

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

7 april 2009 07:33

Jag är också ledig och det är så sköööönt!
Grattis i förskott till dig! =)

http://thenilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards