♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Camilla - 9 april 2009 11:09

...till er alla!

En riktigt GLAD PÅSK!!!


En påskgubbe fick vi ihop i år iaf :D.  Filip skulle inte ha påskfest i skolan ? så han gick utan skägg.


Bentley vill vara med och han skickar en stor påskpuss till alla våra bloggbesökare.



Kör försiktigt med kvastarna!!

Av Camilla - 9 april 2009 08:44

Äntligen har småbarnen börjat sova hela nätterna. Skönt för en annan att äntligen få sova ostört....trodde ni va???

Sambon snarkar ju nånting förfärligt!!! GAAAAH!!! Hur gör man för att få tyst på eländet?

Jag har hotat med att jag ska skära bort gomseglet på karl. Det har ingen effekt. Han fortsätter att snarka.

Jag skakar honom argt,nyper honom i näsan och välter honom på sidan. Ryter argt åt honom. Hjälper föga kan jag säga!!! Jag blir tokig!!!

Har sett att det finns nån spray man kan köpa som ska lindra snarkandet. Är det nån därute som har erfarenhet av den? Eller några andra bra knep? (det här blir roligt)


Jahapp nu ska jag gå en vända med snabeldraken....fasan vad dom lortar ner allihop :D


Återkommer senare!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards