♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Camilla - 10 april 2009 08:39

Mot snarkningarna alltså! I natt ville Eddie ha sällskap i sängen en stund. Väl där somnade jag (såklart) och vaknade av sambons snarkande från rummet intill.

"Men nu jäklar ska han få "tänkte jag. "Nu ska jag spela in honom på mobilen så ska han minsann få höra själv hur illa han låter!!"

Fixade i ordning mobilen för inspelning och precis när jag ska till att spela in oljudet...vad händer...???? Sambon blir tyst!!??  Jaahaaa .. okeyyy då provar jag senare då.

Somnar om och vaknar till samma oljud. Riggar mobilen fort som tusan igen....samma resultat!!!

Kan säga att jag försökte 4 gånger under natten UTAN att få ett enda snarkbevis!

Men nu vet jag hur jag ska gå till väga fortsättningsvis. Jag ska sova med mobilen i handen!!. *garvar*


Vill passa på att tacka för alla roliga och påhittiga tips ang snarkningen.

Marianne, att prova ditt tips om att smeka sambons påskägg vågar jag inte. Risken är stor att det blir färdigsovet för mig då och att jag istället måste sätta mig på kvast skaftet. ......


Ha en underbar långfredag!!!

Vi ska grilla.....Mums!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards