♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 14 april 2009

I morrn ska tandeländet dras ut.... MAJ GADD!!!

Av Camilla - 14 april 2009 08:15

Vårvädret försvann visst med påsken........va tråkigt! Vi som hade så underbart väder. Det kommer väl tillbaka får vi hoppas!

Idag är sista dan på ledigheten. Fan va fort det går. Inte klokt!

I morrn ska jag och dra ur min visdomstand. Det ser jag INTE fram emot. Jag gruvar mig redan. Blääää. Håller ni mig i cyberhanden? Kl 15.00 i morgon.

Får just se om jag är i form för att åka och jobba sedan till natten....Huuuu!

Nu ska vi käka frulle!

Ha det gott igelkott!!

 
 
Eva me flock

Eva me flock

14 april 2009 08:27

huuuuuga stackare! klart ja håller en cyberhand! å tassisar me för den delen ;0)
VI HAR SOOOOOOL!!!!!!!!!!!!! jippiiiieeee klarblå himmel mé :0)
Kjamiz

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Frippe & Cash

Frippe & Cash

14 april 2009 08:49

Hej hopp!!!!
Nu har man inte varit in på ett tag!!!
Måste ju säga Grattis till Bentley!!!!!!!!!!!
Hoppas att det går bra med tanden då, vi håller dig i handen gumman.
Kramen på er...

http://frippe.bloggagratis.se

 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

14 april 2009 12:17

aaajjjee, fasiken det gör ont bara jag läser. Jag skulle aldrig våga dra ut en tand...hoppas, hoppas, hoppas mina tandsingar stannar lååångt ner i tandköttet;)LYCKA`TILL GUMMAN!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte puss o snoki tuss

14 april 2009 13:03

maj gadd!! ho ho så vitsigt!! stort lycka till!! påskpussar i efterskott!!!

 
Truddelutt

Truddelutt

14 april 2009 15:19

Klart jag håller dig i cyperhanden!
Får hoppas att det går lika bra för dig som det gjort för mig när jag dragit ut mina tre visdomständer (ja, jag har ju en kvar för jag måste ju behålla min vishet). Har gått helt smärtfritt (med bedövning förstås) och inga komplikationer efteråt.
Kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

14 april 2009 16:17

Oj då... Jag kom precis hem, så jag missade din utdragning... Förlåt!
Hoppas att det gick bra vännen!
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

14 april 2009 16:21

Eller jaha, det var i morgon! Vilken tur! DÅ finns jag där för dig! =)

Kram kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

14 april 2009 20:02

usch och fy för tandläkaren..
Nu vet ju jag vilken fin hund du har hihi
Men vad han ser vild ut hihi

Ha en bra kväll

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards