♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under april 2009

Av Camilla - 19 april 2009 09:47

...ser det ut att bli idag :D

Fast det blåser i 300 knyck. Nu snart styr vi kosan mot Borlänge och Axels Tivoli.....fär väl se om jag vågar mig upp i nån liten karusell.

Jag blir ju åksjuk bara av att kolla på :)


Ha det gott!!!

Av Camilla - 18 april 2009 20:07

Kennelmamma kom förbi med två fina tjejer.



VAD är detta för varelse :)

 Först var det lite segt men sen så


Come on girls


Här fick Bentley fart på tjejerna. Runt å runt gick det i full fart

Av Camilla - 18 april 2009 09:17

Av Camilla - 18 april 2009 09:13

Tänk att man vill tugga på nåt så stickigt


 inte så gott med flisor på tungan


Efteråt känns det fint att åka på huvet lite


Gnnngh .....va skööönt...gnugga ryggslutet lite oxå


Ha en finfin lördag! Här har vi solsken och kalla vindar.

Hur är vädret hos er idag???

Av Camilla - 17 april 2009 18:14

Men bara lite. Vill ju inte få huvudvärk på fredagskvällen :)

Kan rekommendera detta för den som vill träna sina bäckenbotten muskler...:D     (Filip fotograferar)



Det känns som livmodern är ut och vänder när jag hoppar....vad betyder det....??? Kniiiip! *ASG!

Av Camilla - 17 april 2009 16:48

Den med mustaschen



Det var två löss som bodde i andretränarens mustasch. Det var väl i och för sig trevligt, men det hände inte så mycket. En dag kom dom på att livet var ganska torftigt, så dom ringde till sin arbetsförmedling och frågade om ett nytt jobb. Det enda som finns ledigt för tillfället är i huvudtränarens vänstra armhåla sa förmedlaren.

- Vi tar det sa lössen.

Efter några dagar ringde det hos arbetsförmedlingen igen!

- Hej det är vi igen. Har du nåt annat jobb åt oss? Huvudtränaren har börjat träna igen! Så det är varmt och kletigt och luktar svett på jobbet. Har du nåt annat?

- Vi fick precis in ett nytt. Det finns två lediga platser på kanslistens mus. Ett toppenställe! Mycket folk i rörelse men rent och snyggt.

- Vi tar det jublade lössen !!

Efter några dagar ringde det hos arbetsförmedlaren igen.

- Hej det är vi igen. Har du nåt jobb åt oss?

- Va! Trivs ni inte hos kanslisten?? sa förmedlaren

- Jo visst, där var det toppen sa lössen. Det är bara det att nu är vi tillbaka i andretränarens mustasch igen !!

Av Camilla - 17 april 2009 16:41

Snickaren på våning 3 upptäckte att han glömt sågen längst ner.
Han försöker ropa till sin kollega på våning 1, men avståndet var för
stort.
Han pekar på sig själv (jag),
nöp ihop benen å vred sig (behöver),
drog armarna fram och tillbaka (såg).

Kompisen på våning 1 nickade, och började onanera!
Snickaren på våning 3 blev förbannad och sprang ner för trappan.
-Va fan, är du dum? Jag ville bara ha en såg!
-Ja jag förstod det. Jag försökte bara berätta att "Jag kommer snart".

Av Camilla - 17 april 2009 00:40

Dom här vackra småfåglarna har visat sig runt fågel tallen i några dagar.

En fågel som jag inte sett tidigare. Har tittat lite på nätet och tror att det skulle kunna vara en stenknäck?

Nån som vet?

Vacker är den iallafall.


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards