♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under april 2009

Av Camilla - 6 april 2009 05:36

Snacka om att leta fel!!


http://www.destination.se/article4771502.ab




Natti på er!!!


Långledigheten har börjat. ZZzzzzzzzz

Av Camilla - 5 april 2009 18:31

...som Lotta undrade över :)


Jag hade ju tänkt att tävla i Falun den 1:a maj men då är jag nyopererad. Har fått ny tid för bråck operationen den 28 April.


Nästa tävling som passar oss efter den blir nog den 22 Maj. Då är det DM i Rättvik.  Efter det är det hemma tävling på klubben den 6 Juni. Så ser det ut just nu iaf :)


 Nu ska jag snart iväg och göra sista natten innan långledigheten. Ska bli skönt med ledigt igen. Läste på aftonbladet att det skulle bli soligt och fint.

Härligt!!


Nu ska jag bada mina småkillar innan det är dags att stoppa dem i säng !


Hej hopp!

Av Camilla - 4 april 2009 23:01

Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls.

Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet.
Gnaksa färkct tcyker jag!

Av Camilla - 4 april 2009 21:03

...på frågan om konstiga ovanor! Blev många glada skratt när jag läste kommentarerna :D


Idag har jag sovit i det vackra vädret. Lite ångest får man ju och ligger som på nålar. Det kommer att ta ut sin rätt i natt. *gäspar så det knakar*


Nu ska jag ta en stor kopp kaffe....

Hej på en sväng!

Av Camilla - 3 april 2009 07:34

kalla det!

Jag har en ovana...nämligen att jag inte kan lägga mig i en obäddad säng!

Är sängen (av nån konstig anledning) INTE bäddad på kvällen så måste jag fixa det innan jag lägger mig.

Snacka om onödigt arbete. *fniss* Likadant på morgonen när jag kommer hem efter jobbet och ska lägga mig.

Måste bädda innan jag kryper till kojs :D

Kanske är det fler än jag som lider av denna åkomma?

Jag har en kollega,vars pappa brukar säga att "folk blir tokiga på olika vis". Jag håller med.

Så nu kommer vi osökt till dagens fråga   Vad har ni för vanor eller ovanor?

Inbillar mig att jag kommer att få en massa roliga kommentarer om detta :p


Nu ska jag skjutsa kidsen till skola och dagis. Solen skiner av full kraft idag så hur jag ska kunna lägga mig och sova begriper jag inte! Det får bli i en solstol på verandan.


Ha en underbar fredag!!!!

Av Camilla - 2 april 2009 11:15

Ja det börjar poppa upp vårtecken här och var i bloggarna. Här har det varit glest med vårtecken då snön legat tjock på backen. Nu har den så saaaaakta börja smälta undan men det tar tiiiid!

Några vårtecken har jag iaf hittat idag..


Flugor som surrar


Gegga som är kul att trampa i


Dripp droppande vatten


Å så påsk riset :)


Städningen börjar bli klar men nu väntar en välförtjänt kaffepaus!

Av Camilla - 2 april 2009 08:49

Nu är det slut på skojeriet...men roligt var det :)

Själv lyckades jag klara mig från att bli "Aprillad".

Idag har jag ledig dag,min enda den här vackan. Vad tror ni står på agendan då??

Kom igen å gissa.......JAAAA just det...städning :(   Milde moses va det gror igen på några dar. Men nu ska det bli ordning å reda. Iaf under dagen, ända tills övriga familjemedlemmar kommer hem. Då är allt som vanligt på ett ögonblick :D


Ska försöka hinna med att sätta upp lite påskvippor oxå. Brukar inte ta in nåt påskris utan jag pyntar några kvistar utomhus i stället.


Nu måste jag sätta fart annars blir jag sittande här alldeles för länge.... Bye!!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards