♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Camilla - 1 maj 2009 17:02

Phu vilken pärs...men nu är jag iaf hemma. Å hasar omkring som en pigg 90-åring!

TACK för alla värmande kommentarer inför operattionen,som blev lite större än det var meningen från början.

Bråcket som skulle bort var ju ovanför naveln men det upptäcktes under op att det var ärrbråck även nedanför. Så nu har dom häftat fast ett slags nät på insidan av magen. Typ ett halvt A4 ark i storlek. Jag som trodde att det skulle vara mer frimärkes liknande :D

Ont så ända in i vassen har jag haft (och har) så jag har varit ganska drogad efter op.

Idag har jag iaf fått komma hem och det är skönt. Mormor är här som extra hjälp då sambon har releaseparty för nya skivan idag.

Orkar inte skriva mer nu...är ganska så borta ....ville bara ge ett litet livstecken ifrån mig..

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards