♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Camilla - 21 maj 2009 10:02

....för tävling alltså. Det börjar fladdra lite nu.

Den här gången är det inte fler än fem startande i min klass. Ovanligt lite,Det brukar vara måååånga när det är tävling i Rättvik. Kanske är det mindre för att det är utomhus?

Jag tycker iaf precis tvärtom...tack och lov att utomhus säsongen har börjat! Med regn å mygg,stekhet sol och sommarslöa hundar ;D *me like*

Träning på klubben idag. Tänkte åka dit och köra en platsliggning bara. Lydnaden får vänta tills i morrn.

För mig känns platsliggningen som det viktigaste momentet. Jag vill känna mig trygg i vetskapen om att han ligger tiden ut.


Det värsta man kan höra när man gått utom synhåll för hundarna är ju

"min hund brukar resa sig upp på platsliggningen".

Sån information vill man inte ha när man står som på nålar och väntar på att tre (timslånga) minuter ska ticka iväg.


Nu ska vi åka på en skogspromenad!


Höj!!


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards