♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Camilla - 23 maj 2009 08:30

Vi hade samling kl 18 igår. När klockan var fem i så började det ösregna. Bra tajmat liksom....

Började med platsliggningen(jag skulle aldrig ha skrivit om det i bloggen för VAD gör B??.)

Jodå ,han reser sig upp innan jag ens har kommit runt hörnet på klubbstugan. Toppen...där rök första priset med en gång. Nog ärä väl typiskt!!!!


Jaja vi gick iaf in och körde programmet i hällande regn. Bentley var inte ett dugg imponerad av det. Varför i herrans namn ska man tävla i detta urväder,tycktes han tänka.

Hursomhelst så blev vi klara till slut och det kändes verkligen som det gick käpprätt åt skogen.

Jag är glad om vi får 80P  muttrade jag efteråt.

Min förvåning var därför stor när vi fick 110,5 poäng och dessutom kom på andra plats =) (fem startande)


Gladast blev jag när jag såg kommentaren på helhetsbetyget

"Ett samlat och bra ekipage..."  Vi som brukar få :något okoncentrerad.


Summan av det hela då.

Varken B eller jag tycker om att träna i regnväder.

Jag tänker inte ge mig ut och träna i ösande regn heller. Sååå mycket tävlingsmänniska är jag inte ;p


Nu är det bara att ladda om inför nästa tävling (igen)


Ha en fin lördag!


Ps det slutade regna när sista tävlings ekipaget för kvällen äntrade planen.

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards