♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under maj 2009

Av Camilla - 19 maj 2009 07:38

Den ligger en bit från vårt hus men stilla sommarkvällar hör man dess framfart ända hit


Jag tycker det är så fashinerande med forsande vatten.


Det tycket B med och försökte fånga virveln


Rinna rann runnit


En ål som slingrar sig??? Nehej bara tungan....:)


Information

 Virvel

Ett mycket trevligt promenadstråk som slingrar sig med älven.


Ja just det...ni som undrat....tävlingen är i Rättvik på fredag kväll.

Det är en tredagars tävlingshelg. Bara att komma och kolla för den som är intresserad :) Här är helgens program



Av Camilla - 18 maj 2009 09:58

Å här såsar jag omkring hela dagarna å tänker på ingenting :)

SHIT!! Nu fick jag fladder i maggropen!

Ja nu får det gå hur det vill. Jag har ju precis börjat kunna röra mig någotsånär nu.

I går var det första dagen som jag kunde vara utan min gördel utan att det gjorde alltför ont.

Söndagen tillbringade vi utomhus mest hela tiden. Som avslutning på en underbar dag så tog vi varsin veteran moppe och tog en raggar runda på byn.

Mycket trevlig :). Sambon och grabbsen åkte flakmoppe och jag åkte på en ...ja va tusan var det nu då???...jo en puch alabama. Kul som 17!

Tidigare på dagen så hade grabbarna + granntjejen "bubbelparty".

(jag är ju oxå barnsligt förtjust i blubbor ;p )Här har dom gjort ett bubbelberg med sina bubbelpistoler.


Den här coola tröjan fick Ed av farmor och farfar. Ganska passande va?


Nu så ,ärä dags för den obligatoriska avsugningen.

*går ner och startar snabeldraken*


Kram på er!!

Av Camilla - 15 maj 2009 10:36

För badälskande hundar!

Här är pinnen på väg ut i vattnet



Å här svävar Bentley som den värsta Jesus på vattnet:)


PLOSKIPLASK!!


Sen måste man lämna tebax en del



Åå lite till!

Av Camilla - 15 maj 2009 08:43

 Nilla...kanske nåt du kan prova på dina elever =)



En lärare i engelska skrev orden "woman without her man is nothing" på tavlan och bad eleverna att sätta ut skiljetecken.

Pojkarna skrev "woman, without her man, is nothing."

Flickorna skrev: "woman! Without her, man is nothin."

Av Camilla - 14 maj 2009 09:27

.....så gick jag vägen fram på morgon turen igår



Plötsligt blev det ett förfärligt oväsen, jag vred förskräckt på huvet och fick se Bentley ute på åkern ifull fart på väg mot dessa två...


Som tur var vände han direkt när jag ropade på honom. Man vet ju aldrig om dom har ungar eller så.

När han väl hade kollat in herr å fru Gås en stund så la han sig fridfullt ner en bit ifrån och gnagde på sin medhavda boll :)

Av Camilla - 13 maj 2009 17:49

Eller...vadå gissa.

Är det nån som vet,rättare sagt, vad detta är för filurer?

Lotta....du kan väl fråga Affe?


Hursom helst så myllrar det av dom i växthuset. Inte så trevligt tycker jag.


Ja nu har ni nåt att klura på?

Alfred kanske vill komma och hämta några innan dom "försvinner??"

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards