♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under maj 2009

Av Camilla - 13 maj 2009 10:12

Äntligen!!!


Plums i plurret.


Guuu va sköööönt



Skaka


Skaka


Hehee...jag fick den!

Av Camilla - 13 maj 2009 07:47

Ja...gör om detta om ni kan :D

Av Camilla - 11 maj 2009 16:20

Gahh glömde redovisa förra omröstningen men dom flesta hade iaf hittat mig hos nån av sina bloggvänner :)

Av Camilla - 11 maj 2009 16:09

Ja det kan man verkligen fråga sig! Tar det för lång tid att dra på sig snöret eller vad är det som gör att så pass många åker utan bilbälte?

Å värre ändå.....mor och farföräldrart (även föräldrar) som har sina barnbarn lösa i bilen!!!!

Jag blir alldeles förskräckt!!! Jag ser många  skräck exempel när små knattar står lösa i baksätet och tittar fram mellan framstolarna.

ALDRIG att våra barn skulle få åka med våra föräldrar om de inte satt fast i bilen!!

Fattar inte folk vad som händer vid en kraftig inbromsning...för att inte tala om en krock!

Men man krockar väl inte på byn heller  Nej säkert inte!!!

Åhh jag blir så upprörd att jag har lust att stoppa varenda en som inte har bälte på sig och sina små å visa dom en avskräckande video på hur det kan gå när man sitter löst i en bil!!!

För mig är det helt ofattbart att man kan vara så slapp!!! Gaaaah!

Sådär ja nu har har jag fått ur mig lite frustration :)


Å hörrni...glöm inte bilbältet!!

Av Camilla - 11 maj 2009 10:33

 Presley i ung tappning!!!! *mums*


Tror att fler än Sharon Osbourne tappade hakan :)

Av Camilla - 10 maj 2009 17:13

Sigge svamphund undrade om vi hade nån bana för fyrhjulingarna i närheten.

Ja det törs jag nog påstå att vi har *skratt*

Eftersom vi tyckte att vi hade alldeles för lite gräsklippning på somrarna *ironisk*, så fick vi för oss att vi skulle klippa ner allt sly på vår "åkerplätt"

Vi håller nu efter den så pass att det är lite mer park känsla över det hela.

Å där...där finns det gott om plats att köra med "hjulingarna"

Här kommer lite bilder ,tagna från balkongen.


Finns även plats att träna hund. Ser ni "rutan" :D

 


 Sambon pillar med växtis


 Studsmattan oxå


 Syns ej så bra men det är duktigt med klippning bakom garaget och fram till fotbollsmålet med ;)


 Phu :)




.

Av Camilla - 10 maj 2009 08:06

Jaha dags för nästa födelsedagskalas :D.

Robin fyller 16-år idag!

Trallalalalla lallallala happy birthday sweet 16!!!!!

Bir väl till att kalasa bara han har vaknat till liv....typ på sena eftermiddagen....:)


Ha en fin söndag!

Av Camilla - 9 maj 2009 10:35

.....Eddie fick sin sin födelsedags present!

En alldeles egen...precis som storebror!


Nu blir det ett evigt brummande på gården idag.


Filip blev nästan lika glad som Eddie för maskinen. Härligt!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards