♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under maj 2009

Av Camilla - 8 maj 2009 07:52

Äntligen äntligen blev det fredag och födelsedag!!!

Hurra hurra!

Nu håller vi tummarna att solen tittar fram under dagen så vi kan ha 4-års festen på verandan.

Jag ska börja med att vila mig iform. Fasiken att det inte ger sig med värken nån gång! Det är ett ställe som gör så rackarns ont och har gjort hela tiden. Magen är fortfarande väldigt svullen och ser inte alls nå trevlig ut. Isch! Ska ringa till Mora på Måndan om det inte har blivit bättre då.

Men nu har vi fokus på den här trevliga födelsedags helgen. Eddie i dag och Robin på söndagen. Fullt upp mao :D

Oj vad vi ska fika å duppa :)

Å duppa kan jag göra med gott samvete nu. Har gått ner tre kg på en vecka!!

En bra men jädrans smärtsam diet detta med att opereras...inget som jag rekommenderar!!

Man tappar både vikt, muskler och matlust!

Jag är inte orolig...äter nog upp mig och mer därtill när jag är i form igen. *skratt*


Nu ska jag vila...hej på en sväng!

Av Camilla - 7 maj 2009 07:38

....han passar upp på mig som jag vore av glas :) Seriöst!

"du ska inte göra någonting,jag gör det när jag kommer hem" säger han strängt när han far till jobbet!

I går frågade han med bestämd röst "Har DU varit å handlat??? Å burit allt det här själv?!!

(det var typ några mjölk och mjukbröd :)

" Näj du " sa jag. "Robin var med och hjälpte mig"

"jaha ,ja då så...jag tänkte väl" muttrade sambon. " Du SKA inte hålla på så du får ont jue"

Ja så där låter det mest hela tiden....å det fantastiska är ju att han gör allt som behövs med ?!! Dammsuger ,plockar disk å tvätt...ja tar hand om sånt som jag alltid gör liksom. Va skönt!

Men för att få lov att gnälla lite... yttepytte....*viskar* varför gör han inte sånt när jag är frisk?

Strunt samma igentligen,huvudsaken är att han tar hand om mig nu :D

Å igår kväll när vi satt på verandan trodde jag nästan att killen fått för mycket sol på huvet.....KOLLA


 

Å innan han drog igång så sa han " Du ska INTE hjälpa till. Nää inte ens litegrann. Sitt här du och ta det lungt bara"

Ja jösses va jag har det bra :)

Den här sjukskrivningen kommer att vara läääänge ;)


Av Camilla - 6 maj 2009 18:09

Måste göra lite reklam för sambon och bandet :)


http://www.newsdesk.se/pressroom/ebp-music-hgm/pressrelease/view/aentligen-doekoett-aer-tillbaka-291954


Ni som bor här i närheten och vill köpa nya skivan är välkommna hem till oss och handla :)

Av Camilla - 6 maj 2009 17:59

Eddie diggar "såpblubbör"


Det gör Bentley med. Här kommer ett urval på hans bubbelfångar framfart

 

 

 


 


Av Camilla - 6 maj 2009 10:33

I går em blev det plötsligt helt mörk ute. Svarta moln tornade upp sig på himlen.

 

Oj va kul om det kunde bli ett rejält hagelanfall sa jag till Robin. Sekunderna senare såg det ut såhär.

Några hagelkorn....


..som snabbt övergick i ett dundrande spöregn.


Lite senare kom två rejäla åsk knallar.


Som avslutning på det hela så sken solen med all sin fulla glans :)

Av Camilla - 5 maj 2009 19:30

....skönt ute på verandan



Eddies favvosko


Oj vilket innehållsrikt inlägg detta blev :O)

Av Camilla - 5 maj 2009 08:39

Eddie håller på att längta ihjäl sig tills Fredan! Då blir han stor och fyller fyra år! Operation sluta med nappen pågår för fullt :). På fredagen ska han slänga alla sina "puppar". Dom är ju bara för de små. Han sov utan napp redan i natt så vi håller tummarna att det går bra med avvänjningen!

På söndag då fyller den äldsta sonen 16 år!  Milde tid vad åren går!!! Det var ju inte längesedan jag gick ur nian själv. *fattar ingenting*

Å nu fick jag fullständigt hjärnsläpp och vet inte ´vad jag ska skriva...slänger in några foton innan jag går och lägger mig!

Värken håller i sig orkar inte göra så mycket.....Hejhej!


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards