♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Camilla - 6 juni 2009 10:16

Å frös å frös hela kvällen....idag är jag genom förkyld,vass i halsen och febervarm.

Tack för det :(

För att överleva min frossa igår så tappade jag upp ett rykande hett bad!

Varmt å skönt å massor med skum. Jag hann inte mer än krypa i förens jag fick besök av en till som var lite frusen :)

"Ohhh va varmt " rös han.


Här kommer en bild på Filles fördelsedags precent som han blev väldans glad över. Nu cyklas det järnet här.


Nu vill jag ha tillbaka värmen och solen. Våran pool kraschade när det var som varmast så i måndags for vi snabbt som ögat och köpte en ny. En rejäl pjäs den här gången.

Synd bara att det har varit vinterväder sen i tisdags då....


Trevlig lördag!!!



Attjoooo...du måtte ja gå å tnyta bäj......

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards