♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Camilla - 9 juni 2009 09:30

....det är både spännande och drygt!  Tycker att det borde synas snart.

Det har gått så pass lång tid sen jag fick beskedet så nu måste det vara synligt alldeles strax.

Jobbigt att gå såhär och vänta och inte veta vad det blir. Phu! Jag vill ju veta NU. Ja...så jag kan ge mig i väg nån gång. Det börjar bli lite bråttom liksom....tiden rinner ju iväg.

Att dagarna kan gå så sakta....igår kollade jag flera gånger om det syntes nåt men neheeej då. *besviken*

Jag vet..jag är alldeles för ivrig men det skulle ju synas i vecka 24 .

 '

'

'

'


Ähhhh...jag kan inte hålla mig,måste kolla igen.

Nu håller jag tummarna att mina skatteåterbärnings pengar syns på kontot.

Dom skulle komma den här veckan å jag måste dra järnet och köpa examenskläder när återbäringen kommer!!!


Tjolahopp!!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards