♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Camilla - 12 juni 2009 10:48

Det var uppehåll hela examen igår kväll :) 

Jag blir så rörd av såna här kyrkliga tillställningar.

Avslutningsklasserna kom tågande efter bygatan samtidigt som kyrk klockorna började klämta. Min ögon fylldes såklart av tårar på en gång.

Där kom han ,min stora fina son. Uppklädd och stilig och snart vuxen. *blinkar*


På väg ut...mot vuxenlivet.


Vår fina fina kille


Lillebror kramar om :)


Idag var det Filips tur att ha examen. Uppehåll idag med :)

Småknattarna sjöng så fint så än en gång svämmade mina ögon över.

Inga bilder från den ceremonin för datorn vägrar att öppna sig för kameran idag. *surar*


Nu ska vi ha tv mys.


Ha en fin fredag....jösses det är ju bara en vecka kvar till midsommar!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards