♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Camilla - 14 juni 2009 10:34

.....eviga regnande!!!! Usch,det sätter sig ju på humöret detta  jädrans skit väder!

Jag HATAR att frysa...hela vintern längtar jag till sommarvärmen ....å va får man????   Jo man fryser nästan häcken av sig... i JUNI!!!! Fy f-n!!!

Så,skönt att får gnälla av sig lite!


Här har det inte hänt så mycket under helgen. Vi har myst till det lite på våran veranda (som numera är HELT inglasad:)

Har ställt ut lite trevliga ljus och så var vi och inhandlade en fotogenlampa igår. Snacka om höjande mysfaktor!!!

Med infravärmarna på så går det fint att sitta på verandan och mysa på kvällarna.

Riktigt romantiskt att sitta och småprata i skenet från tända ljus :)


Vad händer idag då? Hos oss typ ingenting.

Vad har ni för er en regning söndag???

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards