♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Camilla - 10 augusti 2009 12:22

Lillkillen har ju slagit av en framtand. Tandis limmade fast den men den har krånglat av och till hela tiden! Idag så var det meningen att den skulle dras ut. Den sitter ju löst och blöder titt som tätt. Fyyyyy!

Någon tand urdragning blev det inte. Det gjorde så rackarns on så vi avbröt det hela. Vill ju inte att han ska få traumatiska minnen av tandis.

Isället får vi åka till Vansbro på torsdag och då ska han få dricka nån form av bedövningsmedel. Hoppas verkligen att det går bättre då.

Men det gör såå ont i mig när han ligger där på min mage å dom håller på och grejsar i hans lilla mun. Jag är ju lite rädd för tandläkare själv.

Milde himmel hur ska jag klara av detta??

Det ilar i hela kroppen bara jag tänker på det! Stackers liten!

Håller verkligen tummarna att bedövningen tar som den ska och att tanduslingen kommer ut.

Gör det det så ska Eddie slänga den i älven när vi kommer hem :)

Ha det bra kära bloggisar.....har ni börjat jobba by the way???

Jag är ledig några dar till. Skönt!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards