♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Camilla - 18 september 2009 07:49

Ja igår fm fick jag lov att åka in till akutmottagningen i Falun.

Har haft ont i magen i tre dygn....just på blindtarmsområdet!  Det gör så ont emellanåt så jag kan inte gå .

Ligger jag ner och vila så känns det bättre....Jaja hursom helst. Efter fyra timmar (dom är väääääldans långa på akuten) ,diverse blodprover och magklämningar (som gorde djävulskt ont precis på Mc Burneys punkt!)kom dom fram till.............INGENTING!!!!!!

"du får åka hem och är det inte bättre i morrn eller att det blir värre så får du komma tillbaka i morgon"

Jag blev inte det minsta förvånad kan jag säga. Frågan VARFÖR det gjorde så ont hade dom inget svar på.

Ååh blir så jävla less. *snyftar*

Nu  vet jag ju att blindtarmen är en lurig rackare och att det kan vara svårt att ställa den diagnosen men om det nu inte var den så är det väl nåt annat som gör ont...eller????? Inbillar jag mig bara...är det i min hjärna som det gör ont???

Är det bättre idag???? Inte att dugg,snarare åt andra hållet.

Men en sak är säker....jag åker INGENSTANS förrens jag måste dra iväg med ambulansen.....Fy 17!!!!!


Ja just det....dom tog tempen när jag kom in kl 12.00 den visade på 37,8

Kl 16.00 när doktorn äntligen kommit fram till ingenting så säger han "ja du hade ju lite feber men det kan man ju ha så här på eftermiddagen".....orkade inte ens kommentera det.

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards