♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under september 2009

Av Camilla - 7 september 2009 15:52

Tack för att ni ville vara med och gissa.

Håll i er nu då för.........'

'

'

'

'


Här är svaret

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'Heheheeeehehe! Skoja bara.

HÄR ÄR RÄTT SVAR!!!

'

'

Bra gjort säger jag till Anna (Timse) och Sabina som var först med att gissa rätt

Hur i allsindar kunde ni gissa det???


Nu ärä bråttom . Måste göra mat ALLA blev visst stört hungrioga. Gaaaaah! =)

Av Camilla - 7 september 2009 07:34

Va kul att det gissas för fullt här. =)

Svaret kommer strax.....två ledtrådar till får ni få se om det är nån mer som kommer på svaret.

Den kommande valpen  tillhör grupp ett och är långhårig........

Av Camilla - 5 september 2009 10:02

Måste bara få berätta ,jag kan inte hålla det inne längre =)


Min älskade man orsakade totalt glädjefnatt på mig en vacker sommarkväll .

Rätt som det var så sa han att vi skulle skaffa en hundvalp till våren!!!!!!!

Bara sådär. Milda madonna jag fick ju fnatt som sagt.

Han har ju alltid sagt att det räcker med en hund i huset. Men nu har han minsann ändrat sig och längtar lika mycket som jag =)

Ja det blir en lång väntan nu till våren/sommaren. Den som väntar.....jodå jag ska nog stå ut tills dess. Så hinner man se sig omkring lite innan oxå =)

Ska bli väldigt spännande som sagt.

Åh just ja ...det blir ju en ny ras oxå. En som jag har sneglat på i flera år =)

Det blir en arbetande hund såklart för tanken är väl att den oxå ska tävlas :)

Så om ni vill kära vänner så får ni ger er på en gissning vilken ras det blir  och ni som redan vet om den stora händelsen....Ni får inte vara med och gissa =)


Ha en fin lördag allihopa!


Uppdatering: Lite till på sträckbänken....men jag kan säga att det är en av er som slagit huvudet på spiken =)


Av Camilla - 4 september 2009 08:35

Regnet öser ner.

Vi är inne och myser idag å i kväll....fredagsmys!!!

Hävv a najs frajjdäjj ävribaddi!!

Av Camilla - 3 september 2009 09:21

Vi gav oss in i drakflygning en vacker och blåsig dag!

Draken flög högt, högt i skyn.

Maken hade kläm på det där




Filip ville oxå prova. Det gick sådär =) Till sist så gick drak snöret av.

Inte så kul tyckte Filip som blev ledsen.

Pappa fann snabbt på råd och krokade fast draken på kastspöt!!!!?

Ut på stora åkern (inga träd ivägen) Ååååheeej va draken flög!!

Det är en ganska så lång lina på kastspöt och den var ute i sin fulla längd.

Draken var så högt upp att man knappt kunde se den.

Ashäftigt.

Kan varmt rekommendera drakflyg med kastspö. Tyvärr ingen bild på det....skulle ha behövt en rejäl vidvinkel för att gjort det hala rättvisa på kort!

Av Camilla - 1 september 2009 07:35

....som Robin tog på en av våra skogsutflykter.

Nu ska vi på besök hos tandregleraren. Snart så blir Robin av med rälsen. Härligt!

Ha en fin dag!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards