♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Camilla - 3 oktober 2009 11:40

Mr B är nu fluffig som en andunge...nyduschad å nyfönad. Nuför tiden går det riktigt bra med duschandet....ni som följt med på bloggen länge kanske minns en minder lyckad duschning som vi gjorde för länge sedan

Inte fullt så genomtänkt :)

Nu går han in fivilligt och sitter i det närmaste still....dock med en väldigt sorgsen uppsyn :)

Att bli torkad och fönad efteråt tycker han desto bättre om. Man riktigt ser hur han njuter. Så nu är vi nöjda ,både vovven och jag.

Dags att tillfredställa killarna med lite bakning. Det böjar på N och slutar på bollar....Allas favoritgodis :)


Ha en fin lördag!!!



Åh...ja...höll på att glömma....såg att man kunde lägga in en gästbok här på bloggen så det fick jag ju naturligtvis lov att prova :)

Ni hittar den längst ner under besöksstatistiken,lämna gärna en hälsning, det gillar vi!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards