♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Camilla - 20 oktober 2009 17:59

Som de flesta av er vet vid det här laget så lider jag ju av en ständig (& odiagnostiserad) värk. Gick hos sjukgymnast i våras som ordnande så jag skulle få komma till Skönviks smärtcenter i Säter. "Det kommer att gå fort bara remissen är skriven" sa han.

Ok....fort, då tänkte jag typ en månad eller två. När det gått ett halvår utan att jag hört ett ljud så ringde jag min Vårdcentral för att se att remissen verkligen var skickad.

"Joo ,det står här att remiss är skickad i Mars" sa sköterskan som jag talade med.

Fint,då är det nog på G snart tänkte jag hoppfullt.

Idag,en månad senare(har fortfarande inte hört nåt) ringer jag till Skönvik för att höra hur det går med mitt ärende.

"jamen va konstigt...jag kan inte se att vi fått nån remiss på dig.....tyvärr, det här var verkligen beklagligt...å vi som har väntetid på 6-8 månader,"sa hon.

Tror ni jag blev halvt galen eller??? Slängde mig på telefon och ringde min Vc igen och framförde alla turer kring detta. Å den här sköterskan kunde då inte se nånstans att nån remiss var skickad. Jag får be din läkare ringa upp dig på måndag få se hur vi ska lösa det här. !!!!!!!!!!!!!

Men blir man deppad eller??? Här har jag stått ut i 7 jävla månader och väntat snällt på att höra av nåt å så har inte ens maskineriet börja tugga. ÅÅÅHHHHJEE     *snyftar*

Nu blev jag rejält besviken kan jag säga...hur ska man stå ut egentligen??

Man ska vara frisk för att orka strida för sin rätt när man är sjuk.......

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards