♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

En strålande vinterdag! Vår hund ÄR galen =)

Av Camilla - 7 januari 2010 12:57

Efter att ah haft sibirisk kyla (-34) i ett par dar,så blev det något mildare (-20) så vi skyndade oss ut.

Grabbsen tog några åk/rull i pulka backen.

    

På vandring på "Frostmofjället"

  


Bentley ,han öser på som en galning i snön. Inte ens när vi höll på att frysa ihjäl brydde han sig nämnvärt om kylan :)

Värsta polarbjörnen,

          


Å grabbarnas bäste vän och kurragömma letare. Här tar dom en välförtjänt paus efter letandet i skogen.

  


Min vackra vän!!


    

Nu ska vi mysa inne med Mario Galaxy,det bor ett barn i hos alla.


Ha det gott bloggers!!

 
 
saynoo

saynoo

7 januari 2010 13:11

Ha en riktigt nice dag:D

http://hollywoodnews11.blogspot.com

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

7 januari 2010 13:50

FAN va kallt NI har haft!!FYY:) nu har jag gjort som du sa och uppdaterat med lite bilder på den lilla renovering vi hunnit med i julkaoset..fortsättning följer:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

7 januari 2010 15:10

p sa för någon vecka sedan att han skall anmäla till någon tävling i feb...men än har han inte anmält..har ju knappt hunnit träna på slutet. synd, för innan löpet var juni verkligen i högform. v i får se hur det blir...ska sätta oss på fredag o kolla hur allt passar ihop:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Helén, Deco & Bruno

Helén, Deco & Bruno

7 januari 2010 17:18

Det är något visst med schäfrar i alla fall... nästan så jag önskar mig en. :0
Fast inte nu.....

http://brudec.wordpress.com

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

7 januari 2010 21:59

Fy fasiken va kallt ni har! -34 och nu BARA -20! Hujedamej säger jag bara. Vi har -10 och det är ALLDELES för kallt!
Härliga bilder du lyckades ta i denna extrema kyla.
Att småkillarna inte frös.
Bently är så fin. Schäfrar är så vackra!
Kramis

http://www.cavaliersajten.bloggplatsen.se

 
Dante

Dante

7 januari 2010 23:09

JÄVLAR vad kallt. "Lite mildare"?! HY!
Idag hade vi 7 minus på dagen, jag fick tvinga ut hunden. Mutade henne med hennes fäll som jag la på snön, samt hennes älskade boll -då gick hon ut. Dock ville hon snabbt in igen.

http://dante.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

9 januari 2010 14:31

hihi... och vi som klagar över att vi har -19 just nu och kör dubbla klädlager och täcken till hundarna... ;) Nåja, det beror väl på vad man är van vid.... Härliga bilder! Bentley är ju en riktig skönhet!

Ha en finfin helg!

http://timsevimse.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

10 januari 2010 09:06

Hihi! Mysiga vinterbilder! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

16 januari 2010 21:56

Fina vinterbilder!!
Han är så otroligt fin den där Bentley!! :)

Kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

26 januari 2010 17:34

Härliga vinterbilder. Själv håller jag mig inomhus vid 20- brrr.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards