♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Camilla - 10 januari 2010 10:36

Kyla håller oss fortfarande i sitt järngrepp! Helt galet kallt,nu vill jag inte vara med om detta nå mer :( . Aldrig har väl våren varit så långt bort.......

Jullovet har iaf varit en enda lång lat och mysperiod,härligt att få vara hemma med allesammans.

I morgon börjar verkligheten igen,med skola och jobb.  Faktiskt så längtar tre av fem till verkligheten. Jag och Eddie är gärna hemma på heltid =)))

Till helgen ska vi ut på trevligheter  maken och jag. För första gången sen vi träffades så ska vi åka bort utan barn!!!! En hel helg. Kan knappt tro att det är sant.

Resan går till Åland där Dökött ska spela på fredan och lördan. Den här gången hänger alltså käringarna med oxå =)

Ska bli underbart att bo på hotell och slippa det vardaliga plocket en helg.

Åhh va jag ska njuta. Samtidigt så kommer väl mitt hjärta att värka av längtan efter barnen,har ju aldrig varit ifrån dem så länge nån gång.

Kan nog vara nyttigt för bägge parter att få lite semester ifrån varandra.

Nu ska jag sticka ut näsan i tre minuter så vovven får rasta sig lite......Buhuuuurrr!!!!

vackert är det i den krispiga vintern iaf

  

Eddie surfar  



Snöööö.

  

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards