♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Camilla - 12 februari 2010 22:40

Äntligen äntligen kan jag berätta om planerna som satte en liten käpp i valpköpet =)

Maken har, efter 14 års trogen tjänst sagt upp sig från sitt jobb!

Tillsammans med en kollega har han nu startat eget!!! WIEEE!

Den första Mars kör dom igång med egna firman "Dala FönsterMontage"

Vi ser fram emot detta med skräckblandad förtjusning =)

Nu väntar väl lite kärva tider och hårt arbete för killarna . Ja för fruarna med antar jag som får sköta markservicen medans gubbsen bygger upp firman. Men den sköter vi så gärna under tiden.

Ang en valp i huset så får det skjutas lite på framtiden.

Vi vill ju se att firman bär sig först och att läget är stabilt. Vill ju gärna att maken bor hemma och inte på jobbet den dan det blir dags för valp.

Är det så att ni går i fönster eller andra byggtankar så ta er en titt på deras hemsida.....(än så länge under uppbyggnad.)

Du hittar den här.

Avslutar detta inlägg med ett varmt lycka till,till Andreas,Jonas och Peo på Dala FönsterMontage!!!!

 

//Camilla glad och stolt fru till egen företagare.


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards