♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Camilla - 22 februari 2010 16:01

Ibland blir det inte som man tänkt sig.

Hjärtat värker och strupen är fullständigt ihopsnörnd. Jag kan inte andas! Hur ska jag orka igenom detta??? Idag tog vi ett tungt men väl genomtänkt beslut.....

Vår käraste vän ,vår underbara Bentley har idag fått vandra över Regnbågsbron.

Känns helt galet att sitta och skriva dessa rader nu men jag måste få ur mig lite av smärtan.

Kan inte fatta att jag aldrig mer ska få borra ner ansiktet i hans mjuka päls....åh gode gud hjälp mig!!!!

Tänder ett ljus för vår älskade nallebjörn ......sov gott vår vackre vän.

Återkommer när sorgen har lättat lite.....  

  


//Camilla......har ett hjärta som värker........

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards