♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Camilla - 3 mars 2010 15:13

TACK för alla hjärtvärmande kommentarer!!

Det har varit en lång och tung vecka detta.....usch! Vi har gråtit så det finns nog inte en blöt fläck kvar inom oss.

Anledningen till att vi fick lov att ta bort Bentley är alltför lång och svår att få ner på pränt.

Men det var som sagt ett beslut som mognat fram under en tid. Inget lätt val för oss men ändå det enda rätta.

Nu när den värsta sorgen har klingat av så ser vi tillbaka på tiden tillsammans med glädje,även om vår tid ihop inte blev så lång, men det var den bästa hundtiden i mitt liv!

Vi har sörjt och sörjer naturligtvis fortfarande och kommer att göra det länge.  Jag har pratat och pratat om detta och det hjälper verkligen att få ur sig sina tankar och känslor. Det är många sådana som farit runt.

Nu kanske ni tycker att jag låter kall men from nu så riktar jag blicker framåt här i bloggen ,sorgen och saknaden finns med hela tiden men den kommer inte att "ältas"  på bloggsidan.

Ni förstår säkert hur jag menar :))


Jag tackar också för tipsen som ni lämnat ang ny hund. Bara tanken på en ny fick mig att må illa till en början,dåligt samvete och gud vet allt. .... ja ni som varit med om detta har förmodligen känt samma sak.

Men såklart kommer vi inte att kunna vara utan hund.....har ju insett att jag inte kan ha dåligt samvete gentemot Bentley för att jag skaffar en ny hund. Det är ju fullständigt tokigt......insåg jag efter ett förlösande samtal. (TACK ;)


Kram till er alla!!!!!


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards