♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Camilla - 11 mars 2010 14:39

Måndagen den 2 mars styrde jag kosan mot jobbet. Rätt som det är ser jag  ett ljusklot som åker brevid mig!!!  Va i hela friden ÄR det??? Först trodde jag att det var en reflex i rutan från någon lampa inuti bilen men så var det inte.

Klotet åkte ovanför marken en bit upp i luften. Ett grönblått snabbt klot som höll samma fart som bilen. Helt sjukt!!!

En fyrverkeripjäs??? Som höll en rak bana framåt i full fart för att sedan bara försvinna!!!!

Ringde direkt till maken och berättade vad jag sett.

han tyckte också det lät helskumt!!

Det hela föll i glömska ända tills idag då jag läser DETTA i tidningen!!

Jamen fattar ni att håret reste sig rätt upp!!!

Maken satt också med och läste tidningen nu i morse!! Vilken TUR att jag ringde till honom och berättade vad jag hade sett den där kvällen annars hade jag väl aldrig blivit trodd!

Hursom helst så ringde jag upp Falu-Kuriren och berättade vad jag hade sett.

Tjejen som jag talade mde tyckte att det verkade väldigt spännande och nu skulle dom samla all info om detta ljusklot!

Hoppas vi får reda på vad det var för nåt.

Tänka att JAG av alla människor fick se detta fenomen :))) 

Spännande värre =)


Av Camilla - 11 mars 2010 09:34

Hittade den här sötnosen på FB för ett tag sedan, måste lägga in honom här så ni får se.

"Meomayoh"

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards