♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Camilla - 12 mars 2010 08:46

Ang gårdagens inlägg.....jag som trodde jag vait med om nåt alldeles x-tra....*fnys*

Här är visst förklaringen . Känner ändå en visst tvekan till förklaringen.....jaja vi säger väl så då :)

Annars då......? Jo vi bärjar så smått bli friska allihopa. känns som att våra hus har varit en sjukstuga senaste tiden. Där fick jag för att jag gapade om att "Vi har aldrig varit så friska som denna vinter,inte ens jag har varit sjuk"

Lovar att aldrig mera säga så.

I övrigt kan jag tala om att det är så tomt, så tomt untan hund. Jag har ju haft hund oavbrutet sen jag var 17 år så det känns lite märkligt.

Valpsuget är oerhört stort kan jag säga!! Researchar (stavning?) för fullt och vi har tom "slängt ut en krok" och hoppas på att det nappar =) Ni får hålla tummarna.

Uppdatering kommer så snart vi vet mer.

Längtar så efter trampet av små tassar.....

Så en fråga till er som tränar med klicker :Är det svårt att lära sig när man aldrig har hållt på? Jag tycker det verkar svårt men väldigt effektivt.

Det svåraste kanske är att få tilll "tänket" med klickerträningen.

Jag får nog köpa hem lite böcker om detta .

Vilka rekommenderar ni? Såg den här som verkar rikta sig till klickerblåbär =)

Va tror ni?


Ha en super trevlig fredag! Nu ska jag svabba av golven sen blir det till att ta en stooor kaffekopp med ut på verandan!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards