♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Camilla - 15 mars 2010 09:06

Igår gjorde vi en trevlig utflykt till Enköping.

Vad gör men i Enköping då....ja inte vet jag men vi var iaf och hälsade på dessa småkorvar!

11 stycken små Aussisar!!! Smälte mitt hjärta??? Blev jag förälskad? Satt jag å fånlog under de timmar som vi var där??? Fånler jag fortfarande??

 JAA,ja ja ja! Milde moses vilket härligt gäng!

Dessutom var två killar ,med sina mattar,från kull ett där så det var fyra vuxna hundar och 11 små :)

Kort sagt ett mycket trevligt möte som vi hoppas ska resultera i nåt alldeles, alldeles underbart ;)

Här var det ett myller av korvar.....

  


Nawwwwwe.......hjärtan som smälter.

  


Här bjöd mamma Tiah på gående bord ;) Oj vilket smaskande....

  


Så ja, nu kommer det inte att bli mycket gjort här hemma de närmst dagarna. Jag kommer att ha fullt upp med att dregla framför datorn på denna hemsida!

http://www.sugarwinds.se/


Ha det gott!!







Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards