♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Camilla - 21 mars 2010 15:35

Idag drog vi till Borlänge för lite shopping i värsta snökaoset. Gudars vilket före det var,å så alla fjällturister som ska vara först hem!!   . Jobbigt!

Jaja hursomhelst så fick vi en del handlat,nya skor till grabbsen och lite smått och gott till valpen,som vi för övrigt håller på att längta ihjäl oss efter ;)

Nu kan hända att tiden går sakta.

På tal om valp så måste den ju ha ett namn oxå. Vi var helt bestämda på att han skulle heta Cash  (efter Johnny) men nu vacklar vi.....Filip tycker att han ska heta Scooby Doo :)

Oj va svårt,vi vill ju ha ett namn som är lite gulligt och som är enkelt att säga.

Förslag mottages :)

Skutt är också ett namn som ligger på förslagslistan ;)

Nu ska jag utfodra min familje sen bär det av till svägerskan för lite kaffe.

Hon går också i väntans tider men där är det en människovalp som är beräknad att komma ut på tisdag. Men vi vet ju alla att dessa människovalpar gör lite som dom vill och kommer när dom behagar,dvs gärna efter beräknad nedkomst =)


Ha det gott allesammans!!

  



Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards