♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Camilla - 30 mars 2010 20:29

Åhh vi har ju grunnat och filat på en massa namnförslag. Cash var ju det som vi trodde var helt klart...ända tills jag började vackla.

Det var ändå inte det namnet som kändes helt klockrent. Det var nåt annat,ett namn som legat längst bort i huvudet och skvalpat men inte lyckats nått ända fram.

Idag lossnade det! Nu är det klart.Det kommer att passa den lille ulltotten perfekt :)

Fattar inte att jag lyckats glömma bort det namnet så totalt. Kändes så härligt när jag sa det till maken. Han sa likadant. "Där har vi det,utan tvivel"

Så ,mina goa tålmodiga bloggvänner....här är namnet på den nya familjemedlemmen. Jag ska inte ändra mig ...promise :)

Han kommer att bära samma namn som den här lille filuren.....minns ni?

  

Om inte ,så får ni allt hållas en liten stund till ;o)


Tjingeling!

Av Camilla - 30 mars 2010 17:15

Hur kan tiden sega sig nåt så enormt när man längtar efter nåt? Vanligtvis säger det bara swooosch sen har det gått typ två veckor...men inte nu inte :)

Hänger på Sockervindens hemsida mest varje dag och suktar....vem ska det bli??? Åhhh! "Kan vi ta två" undrade Filip.

Många av valpspekulanterna har bloggar så jag hänger där med =) Längtar tills jag oxå får skriva i min blogg...."Nu är det klart vem det blir"  förhoppningsvis blir det klart på Långfredagen....om det nu blir långfredag nångång.

Jajaja ni får allt stå ut med mitt gnat och tjat tills detta är klart eller så får ni hålla er borta från bloggen så länge...hehe!


Ha det gott,snart är det påsk!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards