♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Camilla - 1 april 2010 08:34

Ja så var det då Påsk äntligen. Brukar inte längta nåt speciellt efter Påsken precis. Men i år är det annorlunda. Dels för att vi ska på valpbesök och dels för att HELA familjen är ledig i fem hela dagar! Hör inte till vanligheterna då jag brukar åka på att jobba iaf nån av dagarna. Turen är på min sida detta året och jag har ledigt alla storhelgerna. GÖTT!

Har det rätt så mysigt här i skrivande stund.

Filip har jag skjutsat till skolan,maken och tonåringen sover fortfarande. Liten Eddie sitter uppe vid datorn och spelar "Bolibompa"

Själv sitter jag med en kopp kaffe och bloggar. Regnet öser ner,bra,då tar det lite på den förbaskade snön!!

Hoppas på att få lite sol och värme under helgen,vi har ju tänkt att vi ska grilla. Det brukar vi göra med Påsk,även om det snöar =)

Idag har maken och hans kollega haft egen firma i en hel månad :)

Än så länge ser det väldigt bra ut och jobben trillar in i en jämn ström. Går ni i fönsterbytar tankar så titta in på deras hemsida. Tror att många passar på att skaffa nya rutor nu med tanke på ROT avdraget.

Nu ska jag ta och se över mina blomsterodlingar,det behövs lite sol nu för att de ska ta fart ordentligt. Kommer inte värmen snart?


Önskar er alla en riktigt  GLAD-PÅSK!!!!

  






(bilden lånad från nätet)

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards