♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Camilla - 2 april 2010 17:41

Till sist blev det äntligen Långfredan så vi fick åka och hälsa på våran ulltott.

Här är han..Gizmo. Nu är det ju en kille från första kullen som också heter Gizmo så det får väl bli G1 och G2 =)

  




Ett ulligt gäng som poserar på trappen.

    


Gizmo hälsar på lillhusse

  


Smakar lite på stängslet

  


Anden,som Eddie lade beslag på är numer inkampad av ett gäng morrande vildar :))

    


Det var ett myller av valpar ute på gården vill jag mena,dom var åt alla håll och kanter. Mycket att hålla reda på :)

Nu behöver vi bara ge oss till tåls i en dryg vecka till.

 Vi får passa på att njuta av sovmorgnar och hela skor och rena (nåja) golv ett tag nu ...

Det blev en lite snabb uppis ,nu måste jag skynda mig ut i solen innan den går ner igen.

Tjingeling!!!


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards