♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Camilla - 12 april 2010 08:59

Natten som gick var lugn. En kisspaus bara.

Pojkarna,särskilt Filip är helt förtrollad av den lille dunbollen...."tänk att nu har han äntligen kommit hem,valpen". Det var knapp han kunde åka till skolan idag.

"Vart är Gizmo nu "undrade han när vi skulle åka.

"Robin ser efter honom nu" svarade jag.

"Är dom på Robins rum eller?" undrade han vidare.

Jag svarade ...Jaa

"Vet Robin om det då?,Har du stängt dörren till hans rum så Gizmo inte ramlar nerför trappen??"

Heheh ja det är bra att han är med och håller reda på =)

Idag ska jag sätta om lite plantor.Hoppas att solen och värmen är här för att stanna så det blir full fart på växtligheten. Vore konon också om det torkar upp i backen...känns lite geggigt just nu :)

Här ska du få ditt elaka troll  


Så söt man kan vara  


=)  


Får man provåka den här mojjängen?  


Natti natti  

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards