♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Camilla - 13 april 2010 10:36

Härliga dagar nu och vi är ute så mycket som möjligt. Passar på att fota lite men jag tycker att kameran har lagt av sig lite. Kanske dags för en uppgradering.

Blir inte alls så fina bilder som i början.


Nåväl...Gizmos ankomst till fam Ryttare har varit ganska så stillsamt...ända tills idag.

Nu syns en klar skillnad och han tar för sig mer och mer. *gillar*

 Innan har han mest suttit på min fot :)

Nu är det mer sprutt på lillkillen och vi utforskar och provar på allt möjligt.

Här håller han på att döda sin fäll:

  


Så har ser han ut när vi ropar på honom:

  


Hittat en fin pinne:

  


Å här njuuuter han i solen. Jag kan inte nåt om redigering så ni får bortse från solstolar och allt möjligt skräp som syns i bakgrunden :)

      

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards