♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Camilla - 22 april 2010 11:38

Sanna på Sugarwind´s har utmanat oss valpköpare. Naturligtvis så vill vi vara med och vinna tävla om ett fint pris :)

En del av utmaningen bestod av att man skulle fota valpen i skogsmiljö under någon form av balansövning.

Med kameran i högsta hugg så traskade vi i väg till storskogen.

Här var en stubbe som jag tyckte passade bra....Gizmo tyckte sådär och gjorde att halvhjärtat försök....

  


Ett nytt försök gjordes,denna gång var det ett berg som skulle bestigas.

Nåja...i allafall en ås att klättra upp på men nog så högt för en liten valp

Åheeej:

1   

2  

3  

Ohhh vingligt värre

  

Yes!! Såhär nöjd blir man när man bestigit mount Dalsänget!!

  

Såna här fina närbilder kan man ta med nya objektivet. Kul!

  

I kväll är  det äntligen träning på klubben!!

Känns som 100 år sedan :) I kväll kommer vi att träna på kommendering så är det nån som är sugen på att bli runt dirigerad av ett gäng militanta damer så är ni välkommna till klubben i kväll.

Ffffframåt march!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards