♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Camilla - 6 maj 2010 08:41

har varit dålig på att ta vecko bilder på Giz. Inte det lättaste att få till bra stå och sitt bilder på en alltid flängande valp :)

Här kommer 11 veckors bilder ....på den snabbväxande ulltotten.           



Sen måste jag få skryta lite också.....   Alla som träffar honom verkar bli alldeles till sig.

"MEEN va fin han är,Så fint tecknad, Det var allt  en vacker hund."....osv.

Då sträcker jag stolt på mig :)

Folk som går förbi här stannar eller kommer in för att se på underverket.

De flesta frågar också vad det är för ras och vad den används till.

Då brukar jag helt fräckt säga att det är en blivande mulit champion   

Kaxigt va ?

Nåja än så länge syns det inte så mycket av de blivande championaten.

Så här ser det ut när jag stökar i köket.

Isn´t he looovley.

  

nejj fort ut i solen nu. Den gillar vi.

Hej hej!!  

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards