♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Camilla - 7 maj 2010 08:45

Nästa steg av veckans utmaning....vänta på kommando vid matskål samt ögon kontakt.

  

  

  

Sen var det tandvisningen....lite svårt att fota och kolla gaddarna samtidigt men det blev skapligt iaf.  

Igår var vi på klubben igen och övade på att bara vara och inte bry sig så mycket i de andra vovvarna. Tycker att det känns bra och att han kan koppla av fast vi bara "glor"

Springa genom agility tunnlarna gillar han skarpt. Fullt ös igenom .

Försöker att träna mycket på kontakt och att han ska ha koll på mig trots allt annat skoj som händer runtomkring. Jag är ju roligast av allt och alla =)

Det är så skoj att läsa alla valpköpares bloggar och se och läsa om hur de utvecklas.

Dom har en hel del gemensamnt syskonen.

Önskar er alla en fin helg!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards