♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Camilla - 8 maj 2010 22:21

 I dag på fm tog vi återigen en skogspromenad. På vissa ställen var det väldigt blött och dyigt,vilket uppskattades mycket av lilla fyrfotingen.

Plums i plurret sen åkte han runt runt på huvudet i löven. Som en virvelvind for han fram och tillbaka. Tokvovve.

Efter den promenixen fick han sig ett välbehövligt bad. Nu doftar han gott och är så luftig och mjuk igen.

12 veckorsbilder kommer här oxå. Robin fick fota idag,snabbt innan jag skulle iväg till jobbet.

Han tog en lång radda bilder och de blev bra,ända tills vi upptäckte spadskaften i bak grunden!!! Ja ,det fick duga iaf  ,så här ser våran tremånaders valp ut nu.

       


Natti natti!

Av Camilla - 8 maj 2010 12:18

Wohowwww,vilken underbart fin tårta.  



Här blir det kalas för hela slanten idag då minstingen i pojkligan fyller 5 år.


Solen skiner och vi kan nog sitta ute på verandan och kalasa idag :)

Så kan vi ju titta på födelsedags barnet när han hojjar runt på sin present.

  


Ha en fin dag!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards