♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Camilla - 12 maj 2010 17:05

Denna gång består utmaningen bland annat av att träffa ett annat djurslag.

Passar ju utmärkt att Andreas moster har en liten skock med får som nyss har lammat.

Vi tycker de små lammen är så mysiga och pojkarna vill dit varje dag :)

Såhär tyckte Gizmo om fårskallarna.

Oh hjälp!  


Eller.....får man bjuda in till en liten lek?  


Schyssta ulltottar detta     


Gulliga djur  


Synd att dom inte vallar med sina får. Hade ju vart kul att se honom inne i får hagen också :)

Skrev jag tidigare att vi skulle ägna ledigheten åt härliga skogs promenader? Och poolbygge??

Glöm det!! Regnet öser ner och det är iskallt!!! Fy 17 vilken vår...nu är jag less på detta ,jag vill ha VÄRME!!

Får väl sätta gubben på att snickra i hop en bastu!!


Trevlig helg på er!!!

Av Camilla - 12 maj 2010 12:00

Vi över på lite onödiga trix.......full fart framåt

  



Sen tar vi ett skutt  


Upp i mattes famn  


Såhär trivs vi....men han börjar bli tung att bära nu =).  


Nu ska det bli skönt med långhelg och alla är lediga! Sköna skogspromenader ska det bli om vädret tillåter sen ska vi arbeta vidare med poolen. Vi som tor att det blir en varm sommar...heheh!

Ha det gott!!


Påminner igen om röstningen för de som vill :)

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards