♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Camilla - 17 maj 2010 08:51

....skulle valparna prova på....

Galler     

Kartong :)     

Studsmattan     

En mjuk stol  

Å lite plåt       

Kamp med person utom familj.

Här är det Madde som drar i snöret....     

....och tittar på lite tänder.     

I går kväll så tog jag en promenad med Madde och hennes två vovvar

Milton,en muddy merle border collie på 5 månader och Melker rondellhund :) Väluppfostrade grabbar som väntar på korv

  

Lekfarbrorn Melker var roligare än det lilla grå jehuet :)       

Spanar på en stor fågel  

Såhär glad blir Gizmo när pojkarna vaknar och kommer nertassande på morgonen. Öronen bakåt å svansen går som en liten visp. Han "pratar" och gör små gulliga krumbukter. En glad liten man.  

Det var allt för denna gång.

Nu kikar solen fram,hoppas den är här för att stanna några månader :)

  


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards